ניהול ואחזקת מבנים

ניהול ואחזקת מבנים

ניהול ואחזקת מבנים

החיים שלנו עוברים בתוך מבנים: בניין מגורים, משרדים, מרכזי בילוי וכו'. אך רק מי שעסק  אי פעם בתחזוקה של מבנה כלשהו יודע כמה קשה ומורכבת העבודה "השקופה" הזאת. אנחנו אוהבים לראות בניינים וחצרות מטופחים ונקיים, אך האמת היא שמאחורי כל בניין שמתוחזק היטב עומדת לוגיסטיקה מורכבת ביותר ועבודה קשה של צוות גדול של אנשים.

הלוגיסטיקה שמאחורי אחזקת מבנה

ועדי בתים יודעים כמה שעות גוזלת מהם העבודה של ניהול הבניין. כל תקלה מצריכה חיפוש אחרי בעל מקצוע, שגם לא תמיד מסתבר כאמין ומקצועי. גם תחזוקה שוטפת, כמו ניקיון, טיפול במעלית, תשתיות חשמל וכו' מצריכה חיפוש אחרי הספקים, התנהלות מולם, תיאום ועוד שעות רבות של עיסוק בעניינים קטנים ומציקים.

"קציר" – פתרון אולטימטיבי לאחזקת מבנים!

"קציר" היא עסק חברתי שעוסק באחזקת מבנים פרטיים וציבוריים כאחת כבר 40 שנה. החברה התחילה כחברת בת של עמותת  "האגודה להתנדבות". צוות האגודה צבר ניסיון רב באחזקת מאות נכסים שנמצאים בבעלות או בניהול של האגודה ופתיחת חברת "קציר" היה צעד מתבקש. מבנים רבים מאד הספיקו ליהנות עד היום מתחזוקה מקצועית, ניסיון, אמינות ושירותיות של צוות "קציר".

איך מתחזקים נכון את המבנה?

הניסיון הרב אפשר למומחי "קציר" לבנות מערכת מדויקת שמבטיחה שביעות רצון מירבית של דיירי הבניין, תחזוקה יעילה ושיפור איכות חיים של כל לקוחותיה.

  • אפיון צרכי הלקוח. זהו שלב ראשון וקריטי שמאפשר להבין את המשימה, לתאם ציפיות ולבנות תכנית עבודה.
  • שיפור מערך הלוגיסטיקה. זהו צעד מתבקש במרבית המבנים המגיעים לידי "קציר". הלוגיסטיקה של תחזוקת מבנה היא מורכבת מאוד, וללא ניסיון רב שנים כמו של צוות "קציר" קשה עד בלתי אפשרי לבנות אותו בצורה אופטימאלית.
  • ניהול תחום האחזקה כ-One Stop Shop. השיטה מבטיחה לדיירי הבניין בניין מתוחזק להפליא ואפס דאגה ועיסוק עם שלל הבעיות הקשורות לתהליך התחזוקה. מומחי "קציר" דואגים לטיוב ספקים, מניעת בעיות וטיפול בהן, ניהול כוח אדם במידה ויש צורך בכך, טיוב והשבחת הנכס ועוד מגוון פרטים קטנים וחשובים שהופכים את הבניין מסתם בניין מתוחזק לבניין שמתוחזק ע"י חברת "קציר"!
  • תיחור ספקים. בחירה לא אופטימאלית של ספקים עלולה לייקר מאוד את עלות תחזוקת המבנה. מומחי "קציר" צברו ניסיון רב בתיחור ספקים ושיפור מבנה העלויות השוטף בעסק.

וכמובן, היחס האישי והחם, רצון ונכונות לעזור לדיירים מעניק לדיירים תחושה מיוחדת במינה, לא רק של אחזקת מבנה, אלא של טיפוחו ודאגה כנה ואמיתית למצבו.

עייפתם מהלוגיסטיקה המורכבת של אחזקת מבנים? אין לכם זמן לכל הספקים?

התקשרו כבר היום ל"קציר" והבטיחו לעצמכם אחזקת מבנה ברמה הגבוהה ביותר, טיפול מידי בכל תקלה ע"י אנשי מקצוע אמינים, שירות חם ואישי, והעיקר: בניין מטופח וראש שקט!

 

סגירת תפריט