פתרונות תחזוקה לבעלי מוגבלויות

פתרונות תחזוקה לבעלי מוגבלויות

פתרונות תחזוקה לבעלי מוגבלויות

אחד המצבים המאתגרים ביותר בתחום אחזקת מבנים הוא מתן שירות למבנים המשמשים לדיור לבעלי מוגבלויות. במרבית המקרים רצון טוב לתת שירות מעולה לא מספיק היות וצרכי הדיירים דורשים מצוות העובדים והנהלת החברה ידע רב, ניסיון בתחום הספציפי הזה וכמובן רגישות מירבית לעבודה בסביבה המאתגרת של בניין כזה.

מתן שירות לבעלי מוגבלויות

מלבד הצרכים המשותפים לכל בנייני מגורים, כמו ניקיון ותחזוקה שוטפת של התשתיות השונות, לבנייני מגורים לאנשים עם מוגבלויות יש ייחודיות משלה. לקוחות עם צרכים מיוחדים לא יכולים להסתפק בשירות מקצועי ברמה סבירה. בפן המקצועי השירות במקרים האלה חייב להיות ברמה הטכנולוגית המתקדמת ביותר כדי לתת מענה לצרכים הפיזיים הלא פשוטים של דיירים אלה. אך לא פחות מהטכנולוגיות, ואולי אף יותר מהן, חשוב במקרה זה הגורם האנושי. שירות אמיתי לאנשים עם מוגבלויות יכול לבוא רק מתוך רצון כן לעזור להם. את הקשיים והאתגרים שנתקלים בהם במהלך העבודה בבניין לבעלי מוגבלויות ניתן לצלוח רק מתוך אנושיות, אכפתיות ורצון להעניק את היחס החם ביותר ואת השירות הטוב ביותר לכל דייר.

האתגרים באחזקת מבנים לבעלי מוגבלויות

הצוות העוסק במלאכה חייב להתחשב במספר גורמים:

  • נגישות. תחזוקת תשתיות ההנגשה דורשת ידע מקצועי בתחום וניסיון עבודה עם אנשים בעלי צרכים מיוחדים.
  • רגישות. דיירים בבניינים האלה סובלים לא פעם מרגישות יתר, כך למשל רעש סביר, שלא היה מפריע לדיירי כל בניין אחר, גורם לדיירי בניין לאנשים עם מוגבלויות אי נחת משמעותי.

באופן כללי תחזוקת בניין לאנשים עם מוגבלויות דורשת מקצועיות ואנושיות ברמה גבוה יותר מאשר תחזוקת בניין רגיל. הצוות המקצועי צריך להכיר את צרכי דיירי הבניין, להיות סבלני ביותר ולהיות מוכן ונכון לתת שירות ברמה גבוהה במיוחד תוך התחשבות מקסימלית בכל הקשיים של דיירי הבניין.

"קציר" – פתרון מיוחד לאנשים מיוחדים

"קציר" הוא עסק חברתי בעל התמחות מיוחדת בתחזוקת בתים לאנשים עם מוגבלויות. החברה השכילה לקלוט את צוות העובדים המסור והמקצועי של האגודה להתנדבות, צוות שתחזק מאות דירות מורכבות בשנה בפריסה ארצית והביא אתו ניסיון, מקצוענות ונשמה.

אנשי "קציר" הם לא רק מקצוענים שיודעים היטב את המלאכה המורכבת של תחזוקת בניין, הם בראש ובראשונה אנשים מוכשרים ומיומנים במתן שירות לאנשים עם מוגבלויות פיזיות ונפשיות באופן רגיש ומתחשב. שילוב של מקצועיות ואנושיות יוצרים את הרף הגבוה ביותר של השירות שבו עומדים צוותי "קציר".

מחפשים תחזוקה לבניין לאנשים עם מוגבלויות? חשוב שלא תיקחו סיכונים!

לאנשים עם צרכים מיוחדים מגיע את השירות המקצועי הטוב ביותר מהאנשים שמבינים היטב את צרכיהם ויודעים להעניק להם שירות שמתחשב בקשיים שלהם.  פנו היום לחברת "קציר" והבטיחו לאנשים עם מוגבלויות את השירות הייחודי לו הם זקוקים!

סגירת תפריט